Како што компаниите се враќаат во канцелариите, силниот бренд како работодавач е поважен од кога било. Вашиот бренд е како потенцијалните вработени ве гледаат – дали сте привлечно место за работа?
Еве неколку совети за одржување на вашиот бренд за време на транзицијата:
1. Транспарентна комуникација:
Отворено комуницирајте со вработените за плановите за враќање во канцеларија. Споделете ја временската рамка и дајте им информации за очекувањата, роковите и ресурсите.
2. Флексибилност:
Понудете им на вработените флексибилни опции за работа, како што се хибриден модел или можност за работа од дома. Вработените кои имаат флексибилност се три пати повеќе склони да останат во компанијата.
3. Вклучете ги вработените:
Вклучете ги вработените во креирањето на политиките за враќање во канцеларија. Спроведете анкети, формирајте тимови за дискусија и побарајте повратни информации. Вработените кои се чувствуваат вклучени се попродуктивни.
4. Привлечна работна средина:
Направете ја канцеларијата привлечно место за работа. Инвестирајте во удобен мебел, подобро осветлување, нова технологија и други подобрувања кои ќе го направат работното место попријатно.
5. Покажете дека ви е грижа:
Покажете им на вработените дека ви е грижа за нивната благосостојба. Понудете им поддршка, ресурси и можности за развој.
Со балансирање на политиките за враќање во канцеларија и грижата за вашиот бренд, можете да привлечете и задржите талентирани вработени во конкурентниот пазар на труд.